El (nostre) primer cop

Portàvem tota la tarda voltant per Montpellier, era la primera vegada que eres allà i vaig decidir fer-te una mini ruta turística per la ciutat. La vergonya d’un primer moment ja s’havia esvaït, les mirades còmplices, les carícies de mans i alguna que altra abraçada acompanyaven els nostres passos.


Després de sopar i d’haver mirat una mica la televisió, va arribar l’hora d’anar-se’n a dormir. Em vaig posar nerviosa, era una situació estranya per mi i, fins i tot, un poc violenta. No estava ben bé incòmode, però si tensa. Sabia que tu et senties igual, ho notava. Havíem parlat moltíssimes hores a través de l’ordinador, però de cop aquella distància ja no hi era, ara ens separava poc més d’un pam. Amb l’excusa d’haver de parlar fluixet, per no despertar la companya de pis, els dos ens posarem de costat, mirant-nos en la foscor. Notava la teva respiració, calenta i accelerada. De cop, sense quasi bé adonar-me’n els llavis es tocaren suaument i la vergonya, dissimulada per una breu rialla, tornà... Sabíem molt bé el que anava a passar, els dos ens en moríem de ganes, però com tot primer cop, érem com dos inexperts.


No recordo massa bé qui va donar el primer pas. Des del moment en que els dos llavis es van fondre en un de sol, la meva ment ja no podia pensar en res més que no fossis tu. Poc a poc et vas anar inclinant sobre meu, em posares una mà a la cintura i amb l’altra m’agafares els cabells. Les meves automàticament s’aferraren a la teva esquena. Àgilment, m’agafares, i em col·locares sobre teu. Vaig notar la teva excitació, el teu membre s’anava posant cada cop més i més dur, els pantalons l’oprimien. Em vaig treure la samarreta, vaig fer que tu també te la llevessis, quedarem pell a pell. Començares a llepar-me els pits, em mossegaves els mugrons mentre jo m’apretava contra tu amb força, el meu cony contra els teus pantalons. En un moment despistat teu, vaig aferrar-me a tu i vaig fer que rodoléssim pel llit, quedares a sobre meu. Dibuixares un caminet amb la llengua, des dels meus llavis fins al melic, repassant tots i cada un dels racons del meu cos. Les mans seguien el recorregut, s’aferraren als pits, els miraves i somreies. Amb un ràpid moviment els meus pantalonets de pijama volaren fins a l’altra punta d’habitació, en veure que no hi portava res a sota, la teva mirada de desig s’intensificà i et llançares a l’abisme. Al primer contacte de la teva boca amb el meu sexe la pell se’m posà de gallina. Estava extremadament excitada i xopa. Amb la llengua arreplegares el líquid, suaument, per després començar a xuclar amb força. Ficaves la llengua dins meu, la treies, moviments circulars, tornava a entrar, jugaves amb el clítoris, em feies teva. Boja de plaer, anava i venia, desconnectava del món, no sabia on em trobava, no volia que allò s’acabés mai. Al compàs de la boca introduïres dos dits dintre meu, movent-los ràpidament. Jo t’agafava el cap amb les mans, passava els dits entre els teus cabells, gemegava, cridava, em tensava... Això és massa per mi vaig dir-te, em mirares als ulls i posant-te un dit als llavis em vas fer callar. Em moria de plaer, no podia més, aquells moviments eren una bogeria. Vaig agafar-me al coixí per poder ofegar-hi els crits d’excitació. Un calfred acompanyà l’intens orgasme que no tardà en arribar. El meu primer orgasme de sexe oral, bestial. Vaig quedar exhausta, sense gairebé poder respirar. T’estirares al meu costat i m’acariciares la cara dolçament, però aquell moment de tranquil·litat durà breus minuts. Tenia fam de tu i la nit tot just acabava de començar...